Питання контролю до тематичної перевірки
«Валеологічна освіта дошкільників»
Мета перевірки: ефективність діяльності педагогів з питань валеологічної освіти дошкільників
Питання контролю |
Методи контролю |
Зміст контролю |
Планування роботи з дітьми |
Аналіз плану |
Доцільність, системність планування üІндивідуальна робота з дітьми |
Знання, уміння, навички дітей |
Спостереження та аналіз занять, режимних моментів |
Відповідність показникам засвоєння дітьми знань про основи здоров’я |
Знання, уміння, навички педагогів |
Бесіди з вихователями Аналіз занять Спостереження за роботою вихователів поза заняттями Тестування і самоперевірка |
Знання та дотримання програмових завдань відповідно до вікової групи Знання та дотримання методик організації міні — занять та режимних моментів Володіння ефективними методами та прийомами у роботі з дітьми Впровадження інноваційних технологій для здійснення якісної освітньої роботи з дітьми з формування здорового способу життя дошкільників Застосування індивідуального підходу до дітей в освітньому та оздоровчому процесах |
Створення умов |
Вивчення предметно – розвивального середовища
|
Методичне забезпечення (рекомендації щодо планування і методик здійснення валеологічної освіти дошкільників) Наявність наочних посібників та дидактичних ігор Підбірка конспектів занять, ігор, вправ тощо Наявність в групі динамічних центрів з валеології, доцільність їх розташування, наповнюваність, якість обладнання Дотримання заходів безпеки для збереження здоров’я дітей |
Робота з батьками |
Аналіз документації Форми роботи з батьками |
Просвітницькі заходи для батьків Батьківська самоосвіта Наочна педагогічна пропаганда |