ШЛЯХИ ЗНЯТТЯ СТРЕСОВОГО СТАНУ У ДІТЕЙ ТА ДОРОСЛИХ

1. Що таке стрес?

Стрес — це психічний стан людини, що характеризується напруженням нервової системи і спричинений будь-якими негативними зовнішніми причинами.

Може проявлятися в вигляді:

  • збудження надмірного;
  • подавленого настрою.

 2. Чи завжди стресовий стан це погано?

 Негативні сторони:

а) нервова система виснажується, що може спричинити нервові захворювання;

б) людина не може володіти ситуацією в повній мірі;

в) з людиною в стресовому стані тяжко спілкуватися;

Позитивні сторони:

а) нервова система тренується під впливом напруження — розслаблення;

б) можливість короткочасно виконати роботу непосильну в спокійному стані для даної людини.

3. Як запобігти стресів для себе і оточуючих?

а) створення позитивної обстановки в колективі та сім’ї;

б) вміння слухати та чути;

в) навчання сприймати людину такою, яка вона є;

а) загальне загартовування — контрастні душі, ванни, обтирання;

б) рахування до 20 на вдих;

в) перегляд ситуації через місяць, рік, важливість її через деякий час;
д) елементи аутотренінгу;

ж) прийоми розслаблення, реабілітації та самокритики в певній мірі;

з) уникання стресових ситуацій;
к) несприйняття ситуацій як стресових .

 4. Дії дорослого при стресовому стані у дітей

а) дати волю емоціям наодинці;

б) не сварити за бурхливу реакцію;

в) легкий та повільний масаж трапецевидного м’язу (передня та задня сторона шиї до лопаток) та грудної клітини;

г) дихання за системою М. Бутейко.

5. В чому різниця між стресом, неврозом, капризами та впертістю у дітей?

а) стрес — це короткочасний стан, який має причину і скоро проходить;

б) невроз — це захворювання, яке потребує лікування;

в) капризи та упертість у дошкільників розвиваються поступово, це манера поведінки більш чи менше властива дитині. Треба враховувати що в віці 3-4 років це природний прояв у дитини бажання самовиразитись.

 

Потрібно чітко диференціювати ці поняття та вміти їх відрізняти для того, щоб вибрати правильний спосіб поведінки по відношенню до дітей.

Оставить комментарий:

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.