10 бер. 2016 р.

Дошкільне дитинство – це короткий, але важливий період становлення особистості. У ці роки дитина набуває початкові знання про навколишнє життя, у неї починає формуватися певне відношення до людей, до праці, виробляються навички і звички правильної поведінки, складається характер.

Основний вид діяльності дітей дошкільного віку - гра, в процесі якої розвиваються духовні та фізичні сили дитини, її увага, пам'ять, уява, дисциплінованість, спритність. Крім того, гра - це своєрідний, властивий дошкільного віку спосіб засвоєння суспільного досвіду. У грі формуються всі сторони особистості дитини, відбуваються значні зміни в її психіці, що готують перехід до нової, більш високої стадії розвитку. Цим пояснюються величезні виховні можливості гри, яку психологи вважають провідною діяльністю дошкільника.

Народна мудрість стверджує:

Хочеш бути здоровим - грайся,
Хочеш бути розумним - грайся,
Хочеш бути щасливим - грайся!


Отже гра – це “чарівна скринька”, за допомогою якої можна навчити малюка читати, писати, спостерігати, доводити, розуміти, творити.

 

“Золоті правила”, які можна використовувати дорослим:

1. Гра має приносити радість і дитині і дорослому.

2. Зацікавлюйте дитину грою, але не примушуйте її гратися

3. Створюйте у грі невимушену атмосферу.

4. Граючись, поводьте себе з дитиною як рівний з рівним

У САДКУ ДИТЯЧОМУ ХОРОШЕ НАМ ЖИТИ
У садку дитячому Хороше нам жити.
Граємось, не плачемо, Є із ким дружити!
З Галею і з Колею, З Вовою і з Олею.
3 Грицем і Оксанкою, З Лідою, Мар'янкою.
Та іще з Оленкою – Нашою маленькою.
Дев'ять я назвала? А десята - Алла!
Є іще малята, Хлопчики й дівчата...
Я про них уже мовчу –
Бо усіх не полічу!

Підготувала вихователь Николайчук Тетяна Євгеніївна