11 серп. 2017 р.

Тема: «Дружбинка єднає малят» (Міні-заняття).

Мета: розвивати уяву, навички самоконтролю під час спілкування; формувати поняття про дружбу; вивчити з дітьми мирилку використовуючи метод моделювання; виховувати доброзичливість у стосунках з однолітками.

Хід заняття

Вступна частина.

Вихователь.

Дітки, ви вже награлись, а тепер візьміться за руки, заплющте очі.

Ви відчуваєте тепло долонь своїх товаришів? (Відповіді дітей). До вас доторкнулись, і цей дотик викликає добрі почуття. Ці теплі почуття дарує вам Дружбинка. Вона сьогодні завітала до нас у гості.

Яка вона? (Тепла, м`яка) Приємно, коли вона до вас торкається? А чи ви відчували коли-небудь Дружбинку? Дарували комусь, казали добрі слова?Як це було? (Відповіді дітей).

Скажіть, будь ласка, а як ви повинні поміж собою спілкуватися? (Відповіді дітей) А чи трапляються сварки, а може й бійки між вашими друзями? Як ви миритесь? (Відповіді дітей).

Основна частина.

Давайте сьогодні вивчимо мирилку, щоб ви могли використати її коли у вас чи у ваших друзів трапиться така неприємність, як сварка. Ви прокажете мирилку і помиритесь. Ось послухайте її. Сподобалась вам мирилка? Хочте її вивчити напам`ять? Прослухайте ще раз, але вже дивіться на ці моделі до її змісту. А тепер будьте уважні я читаю мирилку ще один раз, а ви запам`ятовуйте. Після останнього читання вірша заслухати 4-5 дітей.

Заключна частина.

Молодці, ви гарно впорались із цим завданням! Нагадайте мені, які правила дружби ви знаєте? (Відповіді дітей). А тепер візьміть один одного  за пальчики-мізинчики та прокажіть цю мирилку.

 «Мирилка» використовується до міні-заняття «Дружбинка єднає малят»