Підсумкове заняття за І квартал в І молодшій групі

Тема: В гостях у ведмедика.тполр

Мета: закріпити знання про поняття: «високий – низький, багато – один»; геометричні фігури: круг, квадрат; основні кольори: жовтий, червоний, синій, зелений; вправляти дітей у правильному вживанні іменників з прийменником: на, у, в; назви тварин, називання свого імені; орієнтування в просторі; слухати та виконувати вказівки вихователя. Закріпити навички ліплення з солоного тіста, прийоми скочування між долонями та розплескування тіста; розвивати уяву, мислення, мову, дрібну моторику руки; виховувати організованість, самостійність, любов до природи.

Матеріали: 2 кошики, шишки, грибочки,  ялинки, доріжка зі слідами, тваринки – іграшки, 2 круги, блоки Дьєниша, солоне тісто, дощечки, серветки.

Хід заняття

— Добрий день, мої малята, любі хлопчики й дівчата!

— Подивіться, скільки до нас прийшло гостей, давайте привітаємося.

— Сьогодні до нас в гості також завітав ведмідь. Його звати Михайло Потапович.

— Давайте з ним познайомимося

Д/гра «Знайомство»

( Діти передають один одному листочок і називають своє ім`я)

— Діти , де живе ведмідь?

— Ведмідь запрошує нас до себе на гостину. (діти разом з вихователем йдуть до уявного лісу по доріжці зі слідами).

— Наш ведмідь живе у лісі, там його хатинка, але подивіться, що в лісі росте? (ялинки).

— Покажіть, які ялинки? (високі та низькі).

— Кого ви бачите на ялинці? (пташку).

— Послухайте, щось шумить. (слухання запису шуму вітру).

— Який вітер? (сильний, тихий – показ). Дихальна гімнастика.

Фізхвилинка «Вітер дує нам в лице»

— Діти подивіться, що вітер наробив, що він позтрушував з ялинок?

— Що лежить під ялинкою?

— Скільки шишок?

— Скільки ведмедиків?

— Давайти зберемо шишки та грибочки в кошики, щоб ведмедик не поколов свої ніжки ними, але потрібно зібрати шишки в один кошик, а грибочки в інший.

— Діти, то куди ми збирали шишки, та грибочки? (в кошик)

 

— Ось і прийшли ми до ведмедикового будиночка.

— Діти подивіться, щось у ведмедика неохайно: зіпсований килимок, розкидані іграшки…

— Діти – залатаймо килимок? (вкласти в отвори геометричні фігури за кольором).

— Складемо іграшки.

Гра з блоками Дьєниша.

— Діти подивіться, що це ворушиться біля будинку? (мішечок)

— Хто, або що знаходиться в мішечку? (діти дістають по черзі тварин і називають, що це за тварина, де живе)

— Подивіться, а безлад який на столі.

— Ведмідь каже, що він намагався спекти печиво для своєї родини, адже вона в нього велика і хотів пригостити її.

— Діти навчимо ведмедика пекти печиво? (діти сідають за столи, готуються до ліплення печива).

— З чого роблять печиво? З чого роблять тісто?

— Перш ніж пекти печиво, давайте пригадаємо забавлянку «Печу, печу, хлібчик»

Пальчикова гімнастика «Сім`я»

Пригадати з дітьми правила приготування до ліплення, та правила поводження з тістом.

Виставка робіт – показати ведмедику.

— Діти, ведмедик дякує нам, що ми навчили його виготовляти печиво і пригощає нас варенням, яким ми почастуємося коли повернемося в групу.

Підсумок заняття.

— До кого ми ходили в гості?

— Щоми там робили?

— Чи навчили ми ведмедика пекти печиво?

Повернення дітей до групи.

 

Оставить комментарий:

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.