Обережно! Сірники — не іграшки!

Програмний зміст: Дати поняття дітям про те, яку небезпеку несуть в собі сірники. Познайомити з небезпечними предметами, які можуть стати причинами ушкодження здоров’я.  вчити дітей бути уважними, обережними. Викликати у дітей бажання бути завжди обережними з вогнем.

Матеріал: сірники, конверт, картинки (чого не можна робити), наприклад, включати праска, розрізні геометричні фігури, набір овочів.

Хід заняття:

Вихователь: Діти прислухайтеся, ви що-небудь чуєте? Що-то пищить.

-Що це? (Сірники). Як цікаво! Вони щось говорять. Сірники кажуть, що вони дуже хочуть пограти з нами. Сірники пропонують, щоб ми їх запалили, а сірники будуть горіти. Всім буде тепло і весело.

Отже, я запалюю сірника. Як здорово! Сама сірник дерев’яний, а головка  з сірників. Подивіться, як сірник швидко спалахують, як красиво горить дерев’яна паличка, вогонь такий яскравий.

— Ой, діти подивіться, вогонь підкрадається до моїх пальців. Хоче мене обпекти. Допоможіть мені. Що треба зробити?

Діти: (подути, кинути на підлогу ..)

Вихователь: Врятуйте мене скоріше, дуйте.

— Ой, спасибі вам діти, я так злякалася! А ви? А якщо — б я кинула палаючий сірник на підлогу, що б було? Так правильно, загорівся б килим, меблі, одяг, ми з вами. Ось виявляється, яка велика біда від маленького сірника. Дітям сірники брати не можна — це не іграшка!

— Діти, а хтось з вас коли-небудь обпікався вогнем? (Відповіді дітей)

— Було боляче?

— Діти, а для чого потрібні сірники? (Запалювати газову плиту, свічку, вогнище)

А щоб зварити їжу потрібні сірники?

Діти: Так.

Вихователь: Подивіться що у мене лежить на тарілці?

Діти: овочі.

Вихователь: кожен з вас візьме по одному овочу, подивиться на нього і розповість, що в нього в руках. (Діти описують свій овоч), наприклад — це морквина, росте в землі, оранжевого кольору, овоч.

Правильно, з усіх цих овочів можна зварити борщ чи суп.

А грати з сірниками можна? (Не можна).

Діти, ви знаєте, сьогодні нам принесли листа. На конверті написано: «Дітям від Хрюші і Степашки» Послухай, що вони пишуть вам.

«Здрастуйте, діти! Я лежу в лікарні. Хочу розповісти вам, як я сюди потрапив. Гостював я у Степашки, ми читали книжки, малювали, ліпили з пластиліну, а потім стало нудно і ми вирішили придумати нову гру. І знайшли сірники і стали з ними грати. Спочатку нам було весело, цікаво. Нам дуже подобалося, як сірник чиркає по коробці, як спалахує вогонь, а потім вогонь підкрався до лапок, ми побоялися обпектися і кинули сірник на підлогу. А потім я нічого не пам’ятаю, прокинувся тільки в лікарні зі Степашкою. Зараз нам дуже погано, у нас болять лапки і вушка. Нас лікують лікарі. Діти не вірте сірникам, вони можуть наробити багато біди. Вони хитрі, завжди просяться дітям в руки. А будиночок наш згорів. »

— Диі, чому Хрюша зі Степашкою опинилися в лікарні? (Відповіді дітей)

— А ви зараз хочете пограти з сірниками?

-Ну і правильно, ви ж розумні дітки, а розумні діти придумують собі розумні ігри.

Физкультминутка:

Стрибу-стрибу! Скоки-скоки!
Прилетіли дві сороки.
Прискакали жабенята,
Стали у танку кружляти.
Прибігла лисонька –
Заграла на скрипочці.
Скре-ке-ке, ква-ква-ква!
Щоб спочила голова.

Дидактична гра: «Чого не можна робити»

 

Хлопці, подивіться на столі лежать картинки, вони перевернуті. Треба взяти картинку і пояснити, чого не можна робити і чому. Молодці, діти, добре впоралися.

А як же бути з будиночком для Хрюші і Степашки? Допоможемо їм? Сідайте за столи на свої місця. Подивіться, що лежить на столі?

Діти: трикутник, квадрат, два прямокутника.

Вихователь: Потрібно з цих геометричних фігур зібрати будиночок. Приступайте. Молодці! Тепер у Хрюші і Степашки буде не один будиночок, а багато.

Давайте ще раз пригадаємо можна брати сірники дітям? А чого ще не можна робити? (Відповіді дітей).

 

Оставить комментарий:

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.