Конструктивно — будівельна гра для старших дошкільників

сайт1

Тема: Подорож в минуле.

Мета: формувати в дітей вміння користуватися будівельним матеріалом – будувати певні споруди; розвивати дрібну моторику руки, увагу, творчу уяву, креативні здібності, уміння відтворювати дії у зазначеній послідовності; вміння самостійно обирати потрібні деталі які відповідають певним будівлям і самостійно виконувати будівлю; закріпити раніше набуті знання про замки; сприяти зацікавленості до історії, до минулого; виховувати дбайливе ставлення до історичних пам`яток.

Матеріали: Різні види конструкторів, покидьковий матеріал.

Хід заняття

1. Вступна бесіда.

— Сьогодні, йдучи на роботу, я знайшла листа. Подивимося, що в ньому є?

— Що це таке? (фото замків, фото родини короля, лист).

Лист від короля.

Шановні діти! В нашому королівстві сталася біда. Наш замок почав руйнуватися, а наш архітектор захворів і не може нам допомогти. Я занепокоєний про свою сім`ю і своїх підлеглих, і тому прошу у вас допомоги. Прошу спроектувати нам новий замок, а майстри його побудують.

З повагою до вас, король

— Діти, щоб приступити до роботи, нам потрібно поринути у минуле, пригадати деякі історичні відомості.

— Що таке замки?

— Хто будував замки, а хто проектував?

— Хто в тих замках жив, та де їх будували?

— Які матеріали використовувалися при будівлі?

2. Цікаві відомості.

Замки почали будувати з метою оборони від нападників. Замок – це міцність. Замок – це будинок правителя – короля, який був надійно захищений. Зводилися замки на височинах, на відкритих місцях. Так можна було бачити все навколо. Для зміцнення замку зміцнювали підступи до замку: виривали глибокі рови з водою(щоб вороги не могли перебратися), а навіть і будували замки на воді, адже замки будувалися основному з каміння, а вода камінь не руйнує. Будували товсті стіни. Вхід до замку був лише один і були лише одні ворота. Міст до фортеці був підйомний, ворота були вузькі та міцно закривалися. Світла в замку було мало, адже віконця були малими і знаходилися високо в стіні. У кого з королів замок був найвищий та найкращий, то він вважався найбагатшим.

3. Перегляд слайдів про замки.

4. – Діти, то що спробуємо попрацювати, допомогти королю?

Наше завдання, подумати який замок ми хочемо побудувати, та зробити його макет.

Потім ми все це сфотографуємо і перешлемо фотографії королю, а він вже обере той замок, який йому сподобається і можливо його майстри побудують його йому.

То, що ваші пальчики готові до роботи?

Пальчикова гімнастика.

Старший встав не лінувався,

Вказівний за ним піднявся.

Розбудив сусід його, Той свого, а той свого.

Встали вчасно всі брати,

На роботу треба йти.

А тапер побудуєм дім, дах і вікна є у нім.

5. (за допомогою кольорових смайлів, діти поділяються на три групи)

— Діти, давайте пригадаємо, з чого починають будувати споруди? (фундамент, стіни, дах, в стінах отвори для вікон.)

Самостійне виконання дітьми роботи.(супровід тихої, спокійної музики ).

сайт2

6. Підсумок заняття.

— Чи вдалося виконати макет замку?

— Як ви вважаєте, чи сподобаються ваші замки королю?

— Як би жила сім`я короля в цьому замку?

(вихователь фотографує макети).

 

Оставить комментарий:

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.