Конспект заняття з художньої праці

Мета: продовжувати вчити дітей обклеювати коробочки папером, декорувати їх надаючи  їм вигляд тварин; вдосконалювати вміння користуватися ножицями та клеєм; розвинути у дітей допитливість до навколишнього світу, логічне мислення,фантазію, креативність, самостійність. Виховувати позитивне ставлення старших дошкільників до трудової діяльності.

Обладнання та матеріали: д/м: слайд-шоу «Зоопарк», готові роботи виконані вихователем (для зразка).

Р/м: покидьковий матеріал (зокрема коробочки різного розміру від чаю, зубної пасти тощо) клейонки, серветки, клей ПВА, пензлі та підставки для клею, різнокольоровий папір, ножиці.

Хід заняття

  1. 1.       Вступна частина

Вихователь читає загадку:   Вчора нас туди водили, де слони і крокодили,

Де ведмеді й бегемоти, мавпи, зебри та єноти.

Там ми бачили лисицю, лева, лебедя, куницю,

Тигра, вовка і орла, і жирафа там була,

І куріпка, і цесарка…Де ми були?.. (в зоопарку)

Бесіда про зоопарк:

  • Хто з вас бував у зоопарку?
  • Яких тварин ви там бачили?
  • Як ви думаєте, для чого вони там живуть?
  • Хто і як за ними доглядає?
  • Як ви вважаєте, де тваринам краще живеться: у зоопарку чи в природньому довкіллі?
  • Так але зоопарки потрібні для того, щоб ми з вами мали змогу побачити різних тварин, тих тварин, які живуть в далеких країнах. Тому нам з вами потрібно шанувати працю тих людей, які працюють у зоопарку. Хто це?

Перегляд слайд-шоу «Зоопарк»

  1. 2.       Основна частина

Мотивація: 

—          Ну, що, малята, сподобалась вам наша невеличка екскурсія в зоопарк?

—          А чи хотіли б ви побувати у зоопарку не тільки, як глядачі?

—          Але для того, щоб грати у зоопарк нам необхідні … хто? (тварини)

—          Так, звісно, тварини. Отже, давайте виготовимо тварин для нашої гри «Зоопарк»

Пальчикова вправа: Рученята в нас умілі-

Змайструвати все уміють.

Беремось тому ми сміло

Кожен раз гуртом за діло.

Практична частина:

Педагог пропонує розглянути матеріал з яким діти будуть працювати. Також вихователь демонструє вже готові роботи, обговорює з дітьми послідовність виконання. Діти самостійно обирають яку тваринку вони будуть виготовляти. (Можливі варіанти за зразком вихователя або самостійне фантазування). Вихователь пропонує кожній дитині пригадати особливості тієї тваринки, яку дитина буде виготовляти. Також повторюються правила користування ножицями й діти починають працювати. Вихователь допомагає, при потребі. Діти працюють під аудиозапис спокійної музики.

Фізхвилинка (використовується при потребі)

По зоопарку ми гуляєм,(ходьба на місці)

 І ведмедя там стрічаєм,(розгойдування тулуба)

                                                     Цей ведмедик клишоногий,

         Підніма по черзі ноги.(переступання з ноги на ногу).

                                                     Попереду із кущів дивиться лисичка,

                     (діти вдивляються вдалину, тримаючи долоню над бровами)

                                                     Ми лисичку обхитрим,

На носочках пробіжим.(біг на місці на носках)

                                                     Ось закінчилася гра – працювати нам пора.

(повернення на місця).

  1. 3.       Заключна частина

Діти розглядують роботи один одного, обговорюють їх.

—          Які чудові тварини у вас вийшли для нашої гри у зоопарк!

—          Що для вас було складним у їх виготовленні?

—          Чи сподобалося вам наше заняття?

—          Ви гарно попрацювали і наостанок давайте пригадаємо, які ж ви знаєте прислів’я про працю?

Діти пригадують прислів’я (Бджола мала, а й та працює. Де руки й охота, там скора робота.  Без труда нема плода.)

Заняття закінчено.

Оставить комментарий:

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.