Конкурс на кращий фізкультурний куточок

Положення про проведення Конкурсу – огляду на найкращий фізкультурний куточок серед груп дошкільного навчального закладу ясел – садка №24 «Гвоздичка»

1.     Загальні положення

1.1.         Конкурс – огляд на найкращий фізкультурний куточок (далі – Конкурс – огляд) – форма методичної роботи, яка стимулює мотиваційні та рефлексійні процеси діяльності педагогів.

1.2.         Конкурс – огляд сприяє удосконаленню розвивального середовища дошкільного закладу в цілому і кожної групи зокрема.

2.     Мета й завдання Конкурсу – огляду

2.1.         Метою Конкурсу – огляду є створення оптимальних умов для самостійної рухової діяльності дітей у групах.

2.2.         Завданнями Конкурсу – огляду є:

  •  Стимулювання вихователів до творчої діяльності;
  •  Обмін досвідом та підвищення фахової майстерності педагогів;
  •  Залучення батьків вихованців до розв’язання проблем фізичного виховання дошкільників.

3.     Учасники та строки проведення Конкурсу – огляду

3.1.         У Конкурсі – огляді беруть участь педагоги й батьки вихованців усіх вікових груп дошкільного закладу.

3.2.         Строки проведення Конкурсу – огляду:

3.2.1.  Конкурс – огляд проводиться з 01.11.12р. по 21.11.12р.

3.2.2.  Фізкультурний куточок, паспорт на нього та картотеку рухливих ігор підготувати до 21.11.12р.

3.2.3.  Презентацію фізкультурних куточків провести 21.11.12р.

3.2.4.  Підбиття підсумків і нагородження переможців відбудеться на засідання педагогічної ради 29.11.12р.

4.     Критерії оцінювання фізкультурних куточків

4.1.         Оформлення:

  •  Естетичність;
  •  Оригінальність;
  • Наявність символіки, що відбиває спортивну тематику;
  • Відповідність віку дітей.

4.2.         Обладнання:

  •  Наявність атрибутів –
  • Для рухливих ігор (напівмаски);
  • Для ігор зі стрибками (скакалки, плоскі кола тощо);
  • Для ігор з киданням, ловінням, метанням (кільцекид, м’ячі, мішечки з піском, дартс тощо);
  • Для спортивних ігор (городки, бадмінтон, настільний теніс, баскетбольна корзина тощо).
  •  Наявність нетрадиційного обладнання із залишкових матеріалів.
  •  Наявність ілюстративних матеріалів для ознайомлення дітей з різними видами спорту, відомими спортсменами міста і країни (вирізки з газет, журналів, фотографії).
  •  Наявність атрибутів для загально розвиваючих вправ (прапорці, султанчики, стрічки, м’ячі невеликого розміру тощо).
  •  Наповнюваність спортивного куточка відповідно до Типового переліку.

 

4.3.         Ефективність використання фізкультурного куточка протягом дня:

  • Чи займаються діти у фізкультурному куточку у вільний час (самостійно, під керівництвом вихователя);
  •  Чи використовують діти у самостійних іграх наявні атрибути та напівмаски;
  •  Чи вигадують власні ігри з наявними атрибутами й снарядами.

 

4.4.         Наявність паспорта фізкультурного куточка, картотека рухливих ігор.

 

4.5.         Якість презентації вихователем свого фізкультурного куточка.

 

 

5.     Порядок оцінювання

5.1.         Оцінювання проводить журі Конкурсу – огляду. До складу журі входять:

  • Черненко С.О., завідувач;
  •  Григорчак І.В., вихователь – методист;
  •  Кирилова М.В., інструктор з фізкультури;
  •  Кравцова С.П., психолог практичний;
  •  Нечаєва Г.С., сестра медична старша.

5.2.         Оцінювання здійснюється відповідно до розроблених критеріїв.

5.3.         Результати оцінювання можуть бути доповнені заохочувальними балами:

  •  За творче втілення ідей;
  •  За ефективне керівництво самостійною руховою діяльністю дітей, доцільне використання безпосередніх і опосередкованих методів педагогічного впливу.

6.     Підбиття підсумків Конкурсу – огляду й нагородження переможців

6.1.         Підбиття підсумків відбудеться 29.11.12р.

6.2.         Переможці й учасники нагороджуються дипломами, пам’ятними подарунками і сувенірами на засіданні педагогічної ради.

6.3.         Найактивніші батьки нагороджуються на загальних батьківських зборах.

 

Оставить комментарий:

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.