Ви знаходитесь тут: Головна > Сторінка вихователя > Інтелектуальний Конкурс для старших дошкільників
Post Icon

Інтелектуальний Конкурс для старших дошкільників

1 «Веселкова академія дошкільнят»

Мета: підтримувати інтерес до інтелектуальної діяльності; активізувати творчу уяву, пам’ять, логічне мислення та мовлення; проявляти наполегливість, креативність, комунікативні здібності, уміння дотримуватися умов конкурсу; стимулювати до самостійного пошуку  вирішення проблемних ситуацій; викликати у дітей почуття радості за власні успіхи та успіхи конкурсантів.

Хід.

    Відеопрезентація «Веселковий настрій» (муз.супровід: пісня «Из чего же сделаны наши мальчишки…».

Звучать фанфари (на екрані – назва Конкурсу).

Вихід ведучої:

-         Доброго дня, шановні колеги! Ми Вас вітаємо в нашому затишному дитячому садку «Гвоздичка». Сьогодні ми зібралися з Вами на незвичайну гру розуму,  кмітливості, винахідливості та змагання. Запрошуємо вас на інтелектуальний конкурс «Веселкова академія дошкільнят».

-         Кажуть, що число сім — магічне. Мабуть, це і справді так. Бо ж у світі багато чого позначено числом сім:

-         сім днів у тижні;

-         «Сім раз відміряй, а раз відріж» — каже народна мудрість;

-          сім чудес світу;

-         і, мабуть, ще багато чого іншого позначається числом сім. Саме тому воно і є магічним. А чому б і ні? Адже найкраще запам’ятовується те, що повторюється сім разів! Ось і задумайтесь, чи не магічне це число?

-          а ще від щастя людина буває на сьомому небі. Ви можете заперечити мені, що, мовляв, щастя не має кольору. Ні, у щастя, як у веселки, є сім кольорів. Щастя — кольорове, воно — веселе, дивовижне, радісне, прекрасне, захоплююче, піднесене! Ось воно, наше щастя! Зустрічайте!

Вихід учасників конкурсу

-         Дозвольте представити наших конкурсантів:

Червоний колір нашої веселки – весела, кмітлива Кузнєцова Марія.

Помаранчевим кольором веселки відіграє артистична, яскрава – Сиболоб Юлія.

А якого ніжного, доброго, жовтого кольору веселки наша конкурсантка Гавриленко Діана.

Розумна, має безліч різних талантів – конкурсантка зеленого кольору веселки – Андрушко Софія.

Розсудлива, винахідлива – конкурсантка блакитного кольору – Проценко Аліна.

Творча ініціативна особистість, має гарне почуття гумору – конкурсант синього кольору веселки – Шигоренко Тимофій.

Допитлива, інтелектуалка,  наша остання  конкурсантка фіолетового кольору веселки – Ветушняк Крістіна.

-         Допоможе оцінити наших конкурсантів компетентне  журі.

Голова журі – методист УО Козак-Мельник Оксана Борисівна.

Члени журі:

Завідувач дошкільного навчального закладу №24 «Гвоздичка» — Черненко С.О.

Завуч початкових класів загальноосвітньої школи №5 – Войцеховська Жанна Володимирівна.

-         Шановне журі пропонуємо вам протоколи конкурсу в яких вказані вимоги шодо оцінювання конкурсантів. Найвищий бал кожного туру – 5.

-         Також прийняти участь в оцінюванні конкурсантів ми запрошуємо наших гостей. Ми пропонуємо вам обрати  переможця в номінації «Глядацька симпатія».

Звернутися до дітей

-         Журі оцінюватиме ваші завдання, тому потрібно уважно слухати, правильно і швидко виконувати їх. Я бажаю вам успіхів та натхнення!

-         Тож запрошуємо Вас поринути у кольори щастя.

-          Перший колір щастя — це життя, яке подарувала мама. Матуся пригорнула вперше в житті кожного з нас, обігріла теплом, нагодувала, подарувала любов. Без неї ми не побачили б цього дивовижного, незбагненного і такого цікавого світу.

!!!Пропонуємо Вашій увазі перший тур нашого Конкурсу «Знайомство», яке підготували учасники разом з батьками та вихователями.

Виступи учасників.

Давайте познайомимся з нашою першою учасницею – Марією.

Про багато цікавих фактів із свого життя розкаже наша  наступна учасниця –  Юлія.

А зараз я запрошую для представлення –Діану.

Хочу представити вам наступну учасницю –Софію.

Давайте познайомимся з нашою наступною учасницею –Аліною.

Єдиний хлопчик, учасник з яким ми зараз познайомимося – Тимофій.

До вашої уваги остання наша конкурсантка – Крістіна.

-         А ось і другий колір щастя — це здійснені наші мрії. Це все, про що ми мріємо, на що сподіваємося, про що постійно думаємо, може, навіть, недосяжне, нереальне, але ми так хочемо, щоб воно здійснилося! І раптом мрія стає реальністю, вона здійснюється — ось справжнє щастя! А про що які мріють наші учасники ми дізнаємося з нашого наступного !!! помаранчевого туру з назвою «Інтервю». Запрошую учасників підійти до мене.

-         Запитання до дітей:

  1. Як ти вважаєш, чому саме тебе запросили прийняти участь у цьому конкурсі?
  2. Уяви, що ти – президент України. Що б ти змінив(ла)?
  3. Якби ти був(ла) завідувачем дитячого садка, що б ти зробила для дітей?
  4. Ким ти мрієш стати, коли виростеш? Чому?
  5. Якшо б у тебе була чарівна паличка, яке б бажання ти б хотіла здійснити?
  6. Чи вважаєш ти себе щасливою дитиною? Чому?
  7. Що б ти хотів(ла) отримати в подарунок на день народження?

-         Третій колір щастя — це можливість чути багатоголосий світ. Прислухайтеся до весняного пташиного співу, до чистої і мелодійної української пісні, до кожного голосу, до рідного слова, до дзюрчання струмочка, , і ви зрозумієте, яке це щастя чути світ! Тож пропонуємо послухати, як наші учасники вирішують логічні завдання. І !!!Переходимо до жовтого туру нашого конкурсу, який називається  «Логічна розминка».

Завдання для дітей:

  1. Виріши задачу: на груші виросло 5 яблук, а на ялинці одне. Скільки всього виросло яблук?
  2. Що станеться з білою хусткою, якщо її занурити в Чорне море?
  3. Коли будемо збирати урожай яблук на березі?
  4. Скільки хвостів у 5 котів?
  5. Бабуся несла у кошику 10 яєць, дно впало. Скільки яєць залишилося?
  6. Курка на одній нозі важить 2 кілограми. А скільки вона важитиме на двох ногах?
  7. Уяви собі, що ти машиніст потягу. Потяг їхав до Києва 2 дні. Скільки років машиністові?
  8. Ким був дідусь коли був маленьким?
  9. Чим був томатний сік на початку?
  10.  Що виросте із жолудя?
  11. Чому не можна намалювати веселого собаку? Діти сідають на свої місця.

Надійшов час для роботи журі, виставте, будь ласка, бали за три конкурсні тури, а ми з вами прослухаємо гарну пісню у виконанні учасників конкурсу, яка називається «Кольорові нотки».

А зараз слово надається голові журі.

Оголошення результатів за три тури. Заповнення табло.

-         Продовжуємо наші змагання. От ми підійшли і до четвертого  кольору щастя — це здатність уявляти: п’янкі аромати квітів, соснового лісу і степу, скошеної трави, запах рідної оселі і свіжого хліба, теплого молока і рідного дитячого садочка. Усе це приваблює, створює атмосферу затишку і спокою. І я пропоную перейти до зеленого туру нашого конкурсу «Уявний світ».

 

-         Перед вами , діти, аркуші паперу на яких зображені окремі елементи. Я пропоную перетворити їх на сюжетні картинки, слідкувати за часом мені допоможе пісочний годинник.

Учасникам пропонують виконати вправу «Домалюй», потім представити свої малюнки та розповісти про них.

П’ятий колір щастя — це здатність уявляти . Василь Олександрович Сухомлинський казав: «У дитинства свої, властиві йому способи бачити, думати і відчувати. Переходимо до наступного блакитного туру з назвою «Чарівні перетворення». Як же вміють перетворюватися наші діти?

-         Я пропоную учасникам підійти до столу та обрати необхідні атрибути для перевтілення і зайняти свої місця.

-         Першою для участі у цьому турі я запрошую Марію. (висловлювання всіх учасників)

-         Шановне журі, пропоную вам оцінити  два попередніх тури «Уявний світ» та «Чарівні перетворення».

Рухлива гра «Потанцюй зі мною» Я показуватиму вам рухи, а ви будьте уважні і вірно повторюйте!

-         А зараз слово надається журі.

Синій тур нашого конкурсу – фотозапитання «Стежинками рідного краю». Шостий колір щастя — бачити навколишній світ у різнобарв’ї, у формах і кольорах, рухах і в спокої. Чи впізнають наші учасники оточуючий світ Первомайщини?

Дошкільнятам пропонуються два блоки фотозапитань: 1) видатні місця Первомайська; 2) флора та фауна рідного краю.

Що зображено на екрані?

Чи відомо вам це місце?

-         Для наступного конкурсного туру необхідний деякий час для підготовки. Тому пропонуємо вашій увазі жартівливий музичний номер ««Мужичок с гармошкой».

І наостанок – фіолетовий тур, -  майстер – клас «Я знаю, вмію, можу». Сьомий колір щастя –це можливість спілкуватися з рідними людьми, отримувати від них допомогу. У цьому стільки любові, тепла, щастя! Хіба без цього можна прожити? Недарма батьки наших конкурсантів підтримують творчі починання своїх дітлахів та пропонують вашій увазі творчий конкурс.

-         Ось і закінчилося наше змагання. Пропонуємо журі оцінити всі тури та обрати переможців.  А вам наші глядачі пропонуємо визначити конкурсанта в номінації «Глядацька симпатія». Поки журі визначає номінантів для вас «Танок з квітами» дівчаток старшої групи.

Оголошення результатів. Нагородження учасників грамотами. Вручення призів.

«Пісня ерудитів» у виконанні учасників конкурсу.

-         Можливо, щастя має більше кольорів. Хто знає? Та я знаю лише одне, що воно — різноколірне, барвисте і світле. І нехай у кожного з нас щастя буде веселковим, чистим, бо людина приходить у світ для добра і для щастя.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

Залишити комментар

Ви повинні бути авторизовані, щоб залишити комментар.