До нас прийшла картина

Щодня вихователь використовує у своїй професійній роботі наочний матеріал, пам’ятаючи, що мислення в дітей дошкільного віку наочно-образне. Доцільність та продуктивність цього дидактичного принципу не викликає сумніву.  Яскравості та виразності набуває будь-який фрагмент педагогічного впливу за наявності картини.

Вона посідає почесно-центральне місце в груповій кімнаті, збирає навколо себе зацікавлених, мало-помалу впускає у свій світ допитливих, запрошує ввійти у зображений сюжет охочих,  дивує вигадливих перетворенням зображень площинних у об’ємні, а всіх разом – заохочує до запитань, розповідання, описування, переказування, пригадування асоціативних пригод з власного досвіду тощо. Та звідки прийшла, де взялася ця картина-чарівниця, картина-загадка, картина-співрозмовниця?

Оставить комментарий:

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.